problemas despues de actualizacion
2 participantes
Página 1 de 1.
problemas despues de actualizacion
hola, otra vez yo con problemas.
desde la ultima actualizacion del ava americano, que fue hace un par de dias, a veces no me deja entrar.
primero no se actualizaba, asi q volvi a instalar y despues de intentar un par de veces actualizo, entre y jugue todo normal con el nuevo mapa, etc. despues salgo y cuando quiero volver a entrar me dice "el juego no se pudo actualizar... intentelo de nuevo (-3012)ava" pero si se actualizo si estuve jugando. eso me paso un par de veces intentaba y podia ahora ya no entra mas y ssale el mismo mensaje.
alguna idea???
desde la ultima actualizacion del ava americano, que fue hace un par de dias, a veces no me deja entrar.
primero no se actualizaba, asi q volvi a instalar y despues de intentar un par de veces actualizo, entre y jugue todo normal con el nuevo mapa, etc. despues salgo y cuando quiero volver a entrar me dice "el juego no se pudo actualizar... intentelo de nuevo (-3012)ava" pero si se actualizo si estuve jugando. eso me paso un par de veces intentaba y podia ahora ya no entra mas y ssale el mismo mensaje.
alguna idea???
jeg- Cantidad de envíos : 9
Edad : 35
Re: problemas despues de actualizacion
El error "3012 Ha fallado la actualización del Juego. Intente otra vez."
Se da por un problema en el reactor del AVA y los servidores desde donde se actualizan los Juegos.
Esto pasa en muchos games de IJJI no solo en el AVA. Habra que esperar que reapren los servidores y/o pongan a disposición una nueva version del Reactor. Por el momento los GM's del AVA plantean una posible solucion al problema, que personalmente no ha sido positiva.
If you receive the error above when clicking on "Game Start" in ijji REACTOR please take the following steps to resolve this issue:
1) Restart your PC and launch REACTOR from the shortcut (desktop, quick-launch or Start Menu)
2) Log into REACTOR and navigate to the game's page you're experiencing this issue with and click "Game Start"
If you still receive the error above please do the following:
3) Click on "Repair" underneath the Game Start button and allow the client to resolve any corruption or conflicts that might be causing this issue.
- "Repair" image
4) When ijji REACTOR is done repairing please click "Game Start" once again.
Note: Lunia and a few other games (ROHAN, Atlantica & Luminary) do not currently have a "Repair" function.
Please be aware that we are working to resolve this issue and we'll post in this forum and/or an announcement when this function becomes available for these titles. However, in the meantime we ask that you follow the steps below to resolve this error message for Lunia, ROHAN, Atlantica or Luminary:
1) Go to Start > Settings > Control Panel > Add or Remove Programs (Vista: "Programs And Features")
2) Uninstall the Game you're having this issue with and when finished restart your PC.
3) Launch ijji REACTOR from the shortcut (desktop, quick-launch or Start Menu)
4) Navigate to the game's page and click "Game Start" and follow the instructions to download and install the game.
Once again, we apologize for the inconvenience this may cause you in playing ijji.com games; however, we appreciate your patience while we work to resolve these sensitive issues.
After following the steps above, if you continue to experience this error message, please contact the Helpdesk regarding this issue. You can do this by clicking on Help and clicking on one of the articles listed on that page. Once the article loads click "Ask a Question," fill out all the required information and don't forget to click on "Finish Submission" to receive a reference number. A CSR will respond to your issue as soon as possible.
Thank you!
Se da por un problema en el reactor del AVA y los servidores desde donde se actualizan los Juegos.
Esto pasa en muchos games de IJJI no solo en el AVA. Habra que esperar que reapren los servidores y/o pongan a disposición una nueva version del Reactor. Por el momento los GM's del AVA plantean una posible solucion al problema, que personalmente no ha sido positiva.
If you receive the error above when clicking on "Game Start" in ijji REACTOR please take the following steps to resolve this issue:
1) Restart your PC and launch REACTOR from the shortcut (desktop, quick-launch or Start Menu)
2) Log into REACTOR and navigate to the game's page you're experiencing this issue with and click "Game Start"
If you still receive the error above please do the following:
3) Click on "Repair" underneath the Game Start button and allow the client to resolve any corruption or conflicts that might be causing this issue.
- "Repair" image
4) When ijji REACTOR is done repairing please click "Game Start" once again.
Note: Lunia and a few other games (ROHAN, Atlantica & Luminary) do not currently have a "Repair" function.
Please be aware that we are working to resolve this issue and we'll post in this forum and/or an announcement when this function becomes available for these titles. However, in the meantime we ask that you follow the steps below to resolve this error message for Lunia, ROHAN, Atlantica or Luminary:
1) Go to Start > Settings > Control Panel > Add or Remove Programs (Vista: "Programs And Features")
2) Uninstall the Game you're having this issue with and when finished restart your PC.
3) Launch ijji REACTOR from the shortcut (desktop, quick-launch or Start Menu)
4) Navigate to the game's page and click "Game Start" and follow the instructions to download and install the game.
Once again, we apologize for the inconvenience this may cause you in playing ijji.com games; however, we appreciate your patience while we work to resolve these sensitive issues.
After following the steps above, if you continue to experience this error message, please contact the Helpdesk regarding this issue. You can do this by clicking on Help and clicking on one of the articles listed on that page. Once the article loads click "Ask a Question," fill out all the required information and don't forget to click on "Finish Submission" to receive a reference number. A CSR will respond to your issue as soon as possible.
Thank you!
Re: problemas despues de actualizacion
ok, el repair esta en el ava? porque no lo encuentro. el unico boton que veo es el de "icono escritorio"
gracias por responder.
gracias por responder.
jeg- Cantidad de envíos : 9
Edad : 35
Re: problemas despues de actualizacion
no el REPAIR no aparece en el AVA. Por eso habra q esperar (los usuarios q tengan esete problema) que se actualize el REACTOR o que den Alguna otra solucion.
Temas similares
» [Fixed]BlackShot no anda despues de ultima actualizacion
» El bebe que se asusta y despues se rie
» actualizacion ava
» volvi despues de tanto tiempo!
» PREPARA TODO Y DESPUES SUBILO
» El bebe que se asusta y despues se rie
» actualizacion ava
» volvi despues de tanto tiempo!
» PREPARA TODO Y DESPUES SUBILO
Página 1 de 1.
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.